ReklamationHär kan Du endast reklamera en vara om du är en privatperson, företag har ett eget formulär på "sina sidor". Vi på Falköpings Mejeri har naturligtvis alltid kvalitet i fokus. Men ibland kan det gå fel även för oss. Om du köpt en vara du inte är nöjd med så skall du absolut reklamera den till oss eller din butik. Tänk på att vi hanterar endast reklamation på produkter som inte passerat bäst-före-datum. Har du eventuellt hittat ett föremål är det viktigt att du sparar föremålet och förpackningen tills du varit i kontakt med oss. Har du kasserat förpackning och föremål har vi ingen möjlighet att hantera ditt ärende vidare. Vi vill gärna att du bifogar foton. Namn: Gatuadress: Postnummer: Ort: E-post: Telefonnummer: Reklamationsformulär Produkt Fullständigt produktnamn med smak och fetthalt Bäst-före-datum Vi hanterar endast reklamationer på produkter som inte passerat bäst-före-datum. Förpackningsdag Finns ej på alla förpackningar Klockslag Finns ej på alla förpackningar Koder som finns i samband med datummärkning EJ ean/streckkod Förpackningsstorlek/vikt Antal gram, liter eller kg Inköpsställe Antal förpackningar med avvikelse Har du kvar produkt & förpackning? Beskrivning av fel Produktbild Bifoga ett foto på produkt/paket Intergritetspolicy För att kunna återkoppla till dig när du kontakta oss via detta formulär så kommer dina lämnade uppgifter att sparas hos oss. Vi säljer dem inte vidare ej heller använder dem för riktad reklam. Uppgifterna används endast för detta tillfälle för att vi skall kuna hjälpa dig på bästa möjliga sätt.