Reklamation

Här kan Du endast reklamera en vara om du är en privatperson, företag har ett eget formulär på "sina sidor".

Vi på Falköpings Mejeri har naturligtvis alltid kvalitet i fokus. Men ibland kan det gå fel även för oss. Om du köpt en vara du inte är nöjd med så skall du absolut reklamera den till oss eller din butik.

Tänk på att vi hanterar endast reklamation på produkter som inte passerat bäst-före-datum.
Har du eventuellt hittat ett föremål är det viktigt att du sparar föremålet och förpackningen tills du varit i kontakt med oss. Har du kasserat förpackning och föremål har vi ingen möjlighet att hantera ditt ärende vidare.

Vi vill gärna att du bifogar foton.
 
Namn:
Gatuadress:
Postnummer:
Ort:
E-post:
Telefonnummer:
   

Reklamationsformulär

Produkt
Fullständigt produktnamn med smak och fetthalt
Bäst-före-datum 
Vi hanterar endast reklamationer på produkter som inte passerat bäst-före-datum.
Förpackningsdag
Finns ej på alla förpackningar
Klockslag
Finns ej på alla förpackningar
Koder som finns i samband med datummärkning 
EJ ean/streckkod
Förpackningsstorlek/vikt
Antal gram, liter eller kg
Inköpsställe
Antal förpackningar
med avvikelse
Har du kvar produkt & förpackning?
Beskrivning av fel
Produktbild
Bifoga ett foto på produkt/paket
Intergritetspolicy
För att kunna återkoppla till dig när du kontakta oss via detta formulär så kommer dina lämnade uppgifter att sparas hos oss. Vi säljer dem inte vidare ej heller använder dem för riktad reklam. Uppgifterna används endast för detta tillfälle för att vi skall kuna hjälpa dig på bästa möjliga sätt.